Sign in
  • Search tickets
  • Train and seats, outbound
  • Passenger information
  • Selection of services and payment
FAQ
  • It is very easy to buy an e-ticket on our website:

    1. Select the route and date
    2. Select a train
    3. Select the number of passengers
    4. Enter your personal data
    5. Please select payment method
    6. После оплаты заказа, билеты будут отправлены вам на почту (en)
  • Without electronic registration: paper ticket and passport.

    With electronic registration: show the ticket on your phone's screen (or a printed ticket) and your passport.

    For children: birth certificate and ticket.

    1. go to the website;
    2. go to the My Orders tab or your Personal Account;
    3. select the order and the number of tickets you wish to return;
    4. enter your passport number;
    5. click «Ticket return»;
    6. click «check the refund amount»;
    7. The refund amount will be displayed on the screen, and you just need to click «Confirm ticket refund»;

    If the refund was successful, you will receive a confirmation email.

  • The law allows you to take a pet in a cage or in a container on the train. To do this, you have to buy a separate ticket at the ticket office. Large pets can only be carried in 4-person sleeper compartments or 2-person sleeper cars (you need to book the whole compartment). Veterinary documents are mandatory for international trips.

  • You can buy e-tickets for local, long-distance and international trains on the website. An e-ticket is a paperless ticket containing all the details of your trip. You can save it on your smartphone or tablet and show it on the screen when boarding.

  • You cannot change an e-ticket online: you can only return it or buy a new one, or you can change it at the ticket office.

  • Если ошибка в 1 букве или 1 цифре, менять не нужно, вас посадят в поезд. (en)

    Если ошибок больше или неправильно указана дата рождения, или пол пассажира, нужно получить новый билет. Сделать это можно в кассе вокзала. В поездах АО "ФПК" также есть возможность обратиться за услугой к начальнику поезда. Стоимость услуги 222,70 рублей. (en)

Sa, 01.02
Su, 02.02
Mo, 03.02
Tu, 04.02
We, 05.02
Sorry!

<!DOCTYPE html> <html> <head> <title>Ошибка выполнения</title> <meta name="viewport" content="width=device-width" /> <style> body {font-family:"Verdana";font-weight:normal;font-size: .7em;color:black;} p {font-family:"Verdana";font-weight:normal;color:black;margin-top: -5px} b {font-family:"Verdana";font-weight:bold;color:black;margin-top: -5px} H1 { font-family:"Verdana";font-weight:normal;font-size:18pt;color:red } H2 { font-family:"Verdana";font-weight:normal;font-size:14pt;color:maroon } pre {font-family:"Consolas","Lucida Console",Monospace;font-size:11pt;margin:0;padding:0.5em;line-height:14pt} .marker {font-weight: bold; color: black;text-decoration: none;} .version {color: gray;} .error {margin-bottom: 10px;} .expandable { text-decoration:underline; font-weight:bold; color:navy; cursor:pointer; } @media screen and (max-width: 639px) { pre { width: 440px; overflow: auto; white-space: pre-wrap; word-wrap: break-word; } } @media screen and (max-width: 479px) { pre { width: 280px; } } </style> </head> <body bgcolor="white"> <span><H1>Ошибка сервера в приложении '/Railway'.<hr width=100% size=1 color=silver></H1> <h2> <i>Ошибка выполнения</i> </h2></span> <font face="Arial, Helvetica, Geneva, SunSans-Regular, sans-serif "> <b> Описание: </b>На сервере возникла ошибка приложения. Текущая пользовательская настройка ошибок для этого приложения не позволяет удаленно просматривать сведения об ошибке данного приложения (из соображений безопасности). Однако, сведения можно просматривать в браузерах, запущенных на локальном сервере. <br><br> <b>Сведения:</b> Для разрешения просмотра сведений данного сообщения об ошибке на локальном сервере создайте тег &lt;customErrors&gt; в файле конфигурации &quot;web.config&quot;, который находится в корневом каталоге текущего веб-приложения. В теге &lt;customErrors&gt; следует задать атрибут &quot;mode&quot; со значением &quot;Off&quot;.<br><br> <table width=100% bgcolor="#ffffcc"> <tr> <td> <code><pre> &lt;!-- Файл конфигурации Web.Config --&gt; &lt;configuration&gt; &lt;system.web&gt; &lt;customErrors mode=&quot;Off&quot;/&gt; &lt;/system.web&gt; &lt;/configuration&gt;</pre> </code> </td> </tr> </table> <br> <b>Примечания:</b> Отображаемую в данный момент страницу ошибок можно заменить на пользовательскую страницу ошибок, изменив атрибут &quot;defaultRedirect&quot; тега конфигурации &lt;customErrors&gt; приложения таким образом, чтобы он содержал URL-адрес пользовательской страницы ошибок.<br><br> <table width=100% bgcolor="#ffffcc"> <tr> <td> <code><pre> &lt;!-- Файл конфигурации Web.Config --&gt; &lt;configuration&gt; &lt;system.web&gt; &lt;customErrors mode=&quot;RemoteOnly&quot; defaultRedirect=&quot;mycustompage.htm&quot;/&gt; &lt;/system.web&gt; &lt;/configuration&gt;</pre> </code> </td> </tr> </table> <br> </font> </body> </html>

You can leave comments on the quality of service operation using the feedback form.

To the main page